היי, קיבלתי בר רישות על קרקע, אמנם אין היתר בנייה על הקרקע, קיבלתי מהמועצה חיוב לתשלום ארנונה, האם המועצה נוהגת כחוק?
כעיקרון לא ניתן לחייב.
הינך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו
המספר שלי מצוין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ארב לא הבנתי את השאלה- אם כבר הוגשה תביעה אז למה להגיש תביעה נוספת בבית משפט לתביעות קטנות? האם ניתן כבר פסק דין בתביעה שהגשת עבור 7 שנים? אם ניתן פסק דין אפשר רק לערער למחוזי אבל אי אפשר פעם ל...
המשך תשובה