קיבלתי הודעה מהארנונה שצריך לשלם עכשיו כדייר חדש בדירה. האמת היא שאני גר כאן (כשוכר) כבר שנתיים וחצי, והתברר שהארנונה היתה רשומה על שם דייר הקודם שיש לו פטור שלם (פנסיונר). אני חשבתי שאני משלם באמצעות הוראת קבע שהתחלתי בדירה אחרת. האם אני חייב לדווח על השנתיים וחצי שלא שילמתי. בד"כ יש לי הנחה גדולה מטעם הכנסה ואני מפחד שיחייבו לי בכל הארנונה למפרע, בלי ההנחה. בשעה שעברנו לכאן דיווחנו על זה לעירייה.
בהתאם להוראות סעיפים 325-326 לפקודת העיריות, גם על בעלים של נכס וגם על שוכר חלה החובה לדווח לעירייה על כל שינוי בחזקה. לכאורה, קמה לעירייה הזכות לחייב אותך גם לאחור. ככל וכן, תוכל לממש את הזכות שלך להנחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הנושא אינו שייך לארנונה אלא להסכמות החוזיות שהיו לך עם בעל הדירה ולכן איני יכולה לייעץ לך. ככל שחשבון הארנונה היה רשום על שמך כפי הנראה העיריה הייתה שולחת אליך ישירות...
המשך תשובה