שלום וברכה, אני מקבל הנחה בארנונה 40% בהתאם לתלוש משכורתי הנמוכה, אני סובל ממיגרנות קשות זה 30 שנה. לאחרונה קיבלתי רישיון לקנאביס רפואי שעלותו החודשית 600-900 ש"ח. לשאלתי: האם אני זכאי להנחה נוספת בארנונה בגלל צריכת הקנאביס? תודה רבה.
לא מכיר הנחה מארנונה בשל צריכת קנאביס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. ראשית מציעה שהמועצה תראה לכם את ההתחייבות הזו. 2. אם קניתם קרקע מבעל הקרקע שחתם על התחייבות כזו וזה לא בא לידי ביטוי בהסכם כגיוי נאות, יכולים לתבוע את המוכר 3. מבינה שההבדל בינכם לבין השכנים הוא ...
המשך תשובה