שלום רציתי לשאול: 1. לגבי הנחה בארנונה לבעלי הכנסה נמוכה, האם הלוואה נחשבת הכנסה? 2.אם אני לא עובד ויש לי אישור מדו"ח מעסיקים אבל המשכורת של דוד שלי נכנסת לחשבון בנק שלי כמובן שהתלוש רשום על שם מי שעבד והכסף רק עובר דרך החשבון שלי וזהו האם אוכל לדרוש הנחת הכנסה כי באמת המשכורת לא שלי ולא מגיעה אלי?
יש לברר את הזכאות ופרטיה מול הרשות המקומית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית חשוב לדעת שאין קשר בין השטח הרשום בטאבו לבין השטח המחוייב בארנונה. בצו הארנונה של עיריתתל אביב ניתן להתייחס לגג כגג ואז מחייבים רק שטח בהיקף של30% משטח הנכס עצמו ולחילופין יש מקרים בהם הגג מןגד...
המשך תשובה