אני במצב די דומה למתואר לעיל. כלומר עליית הגג, ללא מדרגות, לא מרוצף, לא בשימוש. זאת בעצם אופציה לתוספת בניה אשר תרם מומשה ונכון לרגע זה לא התכוונתי לממשה בזמן הקרוב. לאחרונה התקבלה הודעת תשלום ארנונה עם שטח ומחיר כפולים. האם זה תקין?
לפי המתואר בשאלתך - חד משמעית, לא ניתן לחייב את עליית הגג הואיל והיא אינה עדיין בגדר "בניין"
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל 100% הנחה עד 100 מ"ר נכס בתנאים ה באים: סך כל הכנסות (מכל מקור שהוא) לא עולה על השכר הממוצע במשק, כפי שמפורסם על-ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (12,492 ₪ נכון לינואר 2024). למי שמ...
המשך תשובה