שלום, 1.אני גר בבית דו קומתי (קומת כניסה +קומה ראשונה) המהווה אחד מתוך 4 צמודים בקרית ביאליק. הקומה הראשונה בחלקה הינה על עמודים, כך שקומת הקרקע כוללת : בחלקה שטח בנוי (חדר מגורים +מדרגות לקומה הראשונה) וחלקה שמחוץ לבית (מתחת לסלון הקומה הראשונה )הינו שטח מרוצף , המהווה מעבר לדלת הכניסה.הסלון עומד על עמודים מצד אחד וקיר הכניסה לבית מצד שני . האם עלי לשלם ארנונה על השטח המרוצף שהינו פתוח ואיננו משמש למגורים אלא מעבר לבית? 2.האם מרפסת פתוחה, בעלת 2 קירות בלבד (קירות של שני חדרי בית), בגודל 9 מ"ר שקורתה בגג רעפים מחייבת תשלום ארנונה? 3.אם התשובה לשאלות הנ"ל הינה כן - האם בשיעור מופחת ובאיזה שיעור? תודה ניב
ניב שלום
שאלותייך מצריכות בדיקה מקיפה של המצב בשטח ושל צו הארנונה החל ברשות.
אי לכך, הייתי מציע שתשקול קבלת יעוץ משפטי.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה שלי מותנית במה שהיה רשום בהסכם שחתמתם למול המינהל ומה נרשם בהוראות המכרז. לפעמים החיבו הוא רק על שטח המגרש ולא על הבניה והרשות המקומית מחייבת בעת בקשה להיתר בניה רק עבור המבנה שעבורו הוגש היתר...
המשך תשובה