כבעלים של חנות בהשכרה בקניון ברצוני לדעת האם הנהלת הקניון רשאית לבקש מהרשות המקומית לחייב את המשכיר בארנונה רטרואקטיבית על שטחים ציבורים . ברצוני לציין שלאורך כל השנים הארנונה שולמה במלואה עבור שטח נטו של החנות. אשמח לקבל את חוות דעתך המקצועית.
ינקי שלום
סוגיה זו הינה רחבה ודורשת בירור מעמיק של פרטי החיוב, מקורו, ועוד
אי לכך, אין מנוס מקבלת יועץ משפטי בעניין והנך רשאי לפנות אליי בעניין
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנונה היא מס ויש חובה לשלם אותה גם אם לא מקבלים שום שירות. יחד עם זאת ביוב שייך לתאגיד המים ויש לפנות אליו בתלונה ואם הנושא לא טופל אז יש לפנות לפניות הציבור ברשות המים. אם אין תאגיד מים יש לפנות ל...
המשך תשובה