אני מכרתי את הבית וקיים אצלי מחסן בגודל של 9 מטר המחסן הוא מחסן פח שנקנה בהום סנטר כחודש לאחר שקניתי אותו הוספיו המועצה ( עמק חפר) את המחסן לארנונה היום כמה ימים לפני המסירה של הבית מתקשרים אלי מהמועצה וטענו שאני צריך לשלם מס היטל ביוב על סך 2000 שקל האם זה הגיוני ?? אשמח לתשובה מהירה מאחר ואני אמור למסור את הבית בימים הקרובים
מר כהן שלום,
יש לבדוק את חוק העזר בענין ביוב הספציפי של המועצה וענין זה חורג מהפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. על בנין או דירה שנהרסה לגמרי אין חיוב ארנונה ב. בד"כ כאשר יזם מפנה את הבנין/דירות לצורך תמ"א או פינוי בינוי , החזקה על הבנין עוברת אליו והוא אמור להודיע לעירייה על כך. ג. כל עוד חא קיבלתם דירה לח...
המשך תשובה