שלום רב, אשמח לדעת האם קיימת אפשרות לקבלת הנחה בארנונה לנכס ריק, לאחר מיצוי הזכות לפטור מתשלום הארנונה במהלך 6 החודשים האחרונים. הנכס הינו משרדים אשר מעת לעת מושכרים גם לצורכי אחסון. תודה
לא ניתן לקבל פטור נוסף אך ניתן לבקש סיווג נמוך יותר בהתאם לשימושים המותרים בנכס. יש מה לעשות ורצוי להיוועץ משפטית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לשאלתך יש להגיש השגה כדי לחלק את הסיווגים 2. הסיווג כמוגרים יינתן אם יוכח שגם גרים במקום ואולי גם רשומים כתושבים עם כתובת רשמית באותו מקום 3. ההלכה היא שנכס גדול ניתן לפצל ולגבי נכס קטן פחות נהוג...
המשך תשובה