רציתי לדעת האם חוקית עיריה יכולה לגבות ארנונה לחלל מתחת לגג רעפים שאינו בשימוש? במידה והחלל בשימוש האם חוקי לגבות ארנונה על כל החלל למרות שיש שיפועים וכתוצאה הגבהים הם מ 0 ס"מ עד 2.5 מטר? .
עפר שלום
הכל תלוי בצוט הארנוטנה הספציפי.
כעקרוטן אין מניעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. תתעקשי שלפחות הסכם הפשרה יחול מעכשיו הלאה ולא תצטרכי להמשיך ולהוכיח. ב. אל תסכימי לחתום על הסכם שהוא סודי ואם זה התנאי אז לא תוכלי לעזור ליתר השכנים. ג. קצת בעייתי בעיינ שלך יתנו סיווג נמוך ולאח...
המשך תשובה