ישלי חוב בארנונה של עסקים משנת: 1996-2000, ועד היום לא קיבלתי מכתב דרישה לתשלום, רכשתי דירה בשנת 2007, ואני משלם ארנונה עבור הדירה, ללא בעיות. בשנת 1996, עברתי אירוע לבבי, ומאז נפלו עסקיי.היום קיבלתי עיקול לחשבון שלי. האם לא חל חוק התישנות עבור הארנונה.?
מאיר שלום
באופן עקרוני ייתכן שחלה התיישנות על חובך
אך יש לבחון המקרה ולקבל אינפורמציה נוספת
על מנת לקבוע מסקנה בעניין.
אי לכך אני בהחלט ממליץ להתייעץ עם מומחה בתחום
הארנונה.
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נושא ההתיישנות אומץ גם בתקנון החתום על ידי אלוף הפיקוד. נושא ההתיישנות חל עבור שני הצדדים אבל אם הייתה גביית יתר בארנונה ולא הוגשה השגה במועד או תביעה להשבה הרי שחל שיהוי ולאו דווקא התיישנות. בית המ...
המשך תשובה