בחוק עזר (סלילת רחובות) לרשות נקבע בסעיף 14 כי : " מיום י"ד בטבת התשע"ח (1 בינואר 2018) הטלת היטל לפי חוק עזר זה תהיה טעונה אישור של מליאת המועצה ושל שר הפנים או מי מטעמו"(סוף ציטוט) שאלתי : מה משמעות סעיף זה והאם מיום 01.01.2018 אין תוקף לחיובים כל עוד לא התקיימו תנאי הסעיף. רוצה להוסיף כי החשב המלווה טען כי לא זו " כוונת המשורר" אלא הכוונה שיש לעדכן את התעריפים של החוק. תודה מראש על עזרתכם
משרד הפנים מגביל את תוקפם של חוקי עזר בד"כ עד 5 שנים בכדי שהמועצה תעדכן תעריפים והוראות במידה וצריך.
המשמעות היא שלאחר מועד זה לא ניתן לחייב אלא אם המועצה התכנסה והאריכה את תקופת מגבלת החיוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בדרך כלל כדי לרשום ילד למערכת החינוך צריך להוכיח תושבות במקום. אני מניחה שלא נדרשתם לשלם אגרת תושב חוץ ולכן אתם מבחינת מערכת החינוך תושבי האזור לדעתי אין קשר בן תשלום ארנונה לאישור שיוני כתובת כתושב...
המשך תשובה