אני אישה נכה וגרתי בשנת 2012 בינואר בראשון לציון! מסיבה כלשהי ב2012 פברואר עברתי לגור בעכו!!! וכשפניתי לעיריית עכו בכדי לממש את הזכות להנחה בארנונה אמרו לי שאני צריך להביא אשור מעיריית ראשון לציון שאני לא השתמשתי בזכות הנחה שמגיעה לי על ארנונה!!!!!!!!!!!!!!!! האם יש דרך אחרת להשיג אישור זה במקום לנסוע מעכו לראשון? האם אפשר להשיג זה דרך אינטרנט????
משה שלום
ניתן לפנות במכתב לעיריה ולבקש לקבל את האישור הנדרש בכתב
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון הצמדה זה לא עונש ולכן חוקי לגבות ריבית פיגורים על חודשיים וחצי היא 1% ולא היו חייבים לגבות ממך. אבל מצד שני יכולת להגיע לעירייה ולשלם על חשבון מראש ללא החלפת מחזיקים, גם אם החשבון הגיע על ש...
המשך תשובה