קיבלתי היום חיוב ארנונה רטרואקטיבי לחנות שסגרתי לפני שנתיים. החזרתי את המפתחות לבעל הנכס וחתמנו על מסמך סיום שכירות, אבל לא הודעתי לעירייה על סגירת העסק. העירייה טוענת שאני חייב לשלם ארנונה על כל התקופה עד היום, למרות שלא הייתי בנכס וגם לא התנהלה בו פעילות. הסכום מגיע ליותר מ-40 אלף שקל. האם יש לי סיכוי להתנגד לחיוב הזה? איזה טענות משפטיות יכולות לעזור לי?

א. מי הפקיד את הסכם השכירות בעיריה?
ב. מה כתוב במסמך סיום שכירות לגבי מי מודיע לעיריה?
ג. האם לאחר שעזבת החנות הייתה מושכרת למישהו אחר?
ד. האם הודעת לבעל הנכס על חיובים אלו?
על פי תשובות לשאלות אלו אוכל להגיד מה סיכויי ההתנגדות לחיוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה וכל אחד מבעלי החניות המקורות מחזיק בחניה פרטית אז רק הם צריכים לשאת בתשלום הארנונה. ככל שהחניות התת קרקעיות נרשמו כשטח משותף מוצע לפנות לעיריה ולתקן את הרישום אחרת כל אחר יוכל לחנות במקום....
המשך תשובה