בוקר אור גיליתי שיש על שמי חוב ארנונה - מלפני 6 שנים ושישה חודשים בדיוק. העירייה לא נקטה פעולות על מנת לגבות את החוב. האם כבר חלה עליו התיישנות? אשמח לתשובה
יועד שלום,
על פניו לא חלה תקופת התיישנות אך יחול שיהוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאישורי הנכות יש תאריך עד מתי הם רלוונטיים. אם רשום שיש אחוז נכות ואין תאריך תפוגה אז זה לצמיתות. הנחה בארנונה נותנים בהתאם לאחוז הנכות ולסוג הכנות - נכות כללית או אובדן כושר עבודה- הנחות שונות בארנ...
המשך תשובה