בוקר אור גיליתי שיש על שמי חוב ארנונה - מלפני 6 שנים ושישה חודשים בדיוק. העירייה לא נקטה פעולות על מנת לגבות את החוב. האם כבר חלה עליו התיישנות? אשמח לתשובה
יועד שלום,
על פניו לא חלה תקופת התיישנות אך יחול שיהוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חוק רשויות מקומיות (ערר על קביעת ארנונה כללית) תשל"ו 1976 קטבע כי ניתן להשיג על סיווג או שטח מחוייב 90 יום לאחר שנשלחה השומה החדשה- או בתחילת שנה או לאחר ששונתה שומה באמצע שנה. לכן עליך לפנות התחילת ...
המשך תשובה