ברצוני לערער על החלטת ועדת הארנונה בפני בית המשפט לעניינים מקומיים כפי שנקבע בהחלטה, תוך שהנני מציין דברים שנאמרו בדיון עצמו ולא קיבלו התייחסות בהחלטה. האם עליי להגיש תצהיר ואם כן איזה (תצהיר על דרך ההפניה או תצהיר עדות ראשית).
חן שלום,
ערעור מנהלי טינו מחייב תצהיר
בהמשך הדרך ועם התקדמות הדיון החלט יוגש תצהיר עדות ראשית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי, מגיע לאחיך הנחה אם הוא רשום כמחזיק (שוכר) או בעלים של נכס. לא ברור האם יש לו נכות של אובדן כושר עבודה שאז ההנחה יכולה להגיע ל-80% או נכות רפואית שאז ההנחה המקסימלית היא 40%. בכל מקרה אם שניכם מ...
המשך תשובה