ברצוני לערער על החלטת ועדת הארנונה בפני בית המשפט לעניינים מקומיים כפי שנקבע בהחלטה, תוך שהנני מציין דברים שנאמרו בדיון עצמו ולא קיבלו התייחסות בהחלטה. האם עליי להגיש תצהיר ואם כן איזה (תצהיר על דרך ההפניה או תצהיר עדות ראשית).
חן שלום,
ערעור מנהלי טינו מחייב תצהיר
בהמשך הדרך ועם התקדמות הדיון החלט יוגש תצהיר עדות ראשית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. פטור נעכס ריק ניתן לשישה חודשים בלבד פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות. הנכס חייב להיות ריק מאדם וכל חפץ ואסור לאחסן בו משהו. 2. נכס לא ראוי לשימוש- על פי סעיף 330 לפקודת העיריות. מוגבל ל-3 שנים ואחרי ...
המשך תשובה