שלום וברכה אבא שלי שכר לתקופה מסוימת חלקה באזור תעשייה ולא שילם את הארנונה הנכס היה רשום עליו בלבד ובאמת בערייה עדיין הנכס רשום רק על שמו אבל העירייה פנתה עם תביעה של עו״ד להוצאה לפועל על חלק מהסכום ושם התביעה היא גם על אמא שלי והאמת כבר היא נמצאת בהסדר תשלומים השאלה שלי האם זה חוקי והאם אמא שלי באמת צריכה לשלם את הארנונה על הנכס הנל על אף שהיא לא התגוררה או השתמשה או הרוויחה מהנכס הנל בתודה גדולה מראש יוסף רוטשילד
יוסף שלום
יש לדעת מכח מה נרשמה אימך במחזיקה בנכס
לאחר מכן ניתן יהיה להשיב לשאלתך
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערב טוב אכן לפי סעיף 50 (ו) לכללים לא ניתן לחייב אתכם ביותר מ-6 תקופות לאחור- כלומר שנה לאחור בלבד. אתם יכולים לפנות לתאגיד המים בטענה זו ולצטט את הסעיף בכללים ואם תקבלו תשובה שלילית תפנו לרשות ה...
המשך תשובה