שלום וברכה אבא שלי שכר לתקופה מסוימת חלקה באזור תעשייה ולא שילם את הארנונה הנכס היה רשום עליו בלבד ובאמת בערייה עדיין הנכס רשום רק על שמו אבל העירייה פנתה עם תביעה של עו״ד להוצאה לפועל על חלק מהסכום ושם התביעה היא גם על אמא שלי והאמת כבר היא נמצאת בהסדר תשלומים השאלה שלי האם זה חוקי והאם אמא שלי באמת צריכה לשלם את הארנונה על הנכס הנל על אף שהיא לא התגוררה או השתמשה או הרוויחה מהנכס הנל בתודה גדולה מראש יוסף רוטשילד
יוסף שלום
יש לדעת מכח מה נרשמה אימך במחזיקה בנכס
לאחר מכן ניתן יהיה להשיב לשאלתך
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. פטור נכס ריק מקבלים רק פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות ורק למקסימום 6 חודשים. צריך להוכיח שהנכס ריק מכל חפץ או אדם ויכול להיכנס לתוקף רק לאחר הודעה של בעל הנכס. 2. נכס לא ראוי לשימוש- ניתן לקבל לשלש ...
המשך תשובה