שלום רונן, רכשתי דירה בשכונה חדשה שנבנית ביבנה. לפי צו הארנונה לשנת 2012 הארנונה בשכונה היא הכי גבוהה בעיר למרות שכל השכונה היא אתר בניה ענק (רק 4 בניינים מאוכלסים מתוך כ30 שנבנים). מיותר לציין שאין פארקים, אין גינות ציבוריות ובקושי יש מדרכות ותאורת רחוב זמנית (אך ורק סמוך לבניים המאוכלסים למען טופס 4). האם יש דרך לקבל הנחה בארנונה? כיצד עלינו לפעול?
בוריס שלום
בית המשפט העליון קבע כי אין לקשור בין קבלת שירותים מהרשות המקומית על-פי מחוייבתה בחוקי העזר לבין תשלומי הארנונה.
אי לכך, לא מוקנית הנחה על-פי חוק מקום והרשות לא מעניקה מסיבות שונות שירותים כאלה ואחרים לתושביה.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן בניין שנוספה לו תוספת אז בנייתו לא הסתיימה בשנת 1990 אבל השאלה האם לכל הבנין נוספה תוספת או שופץ כל הבנין או שרק נוסף חדר ולא היה שום שינוי בשאר הבנין. אם לא היה שום שינוי מומלץ להגיש השגה בעילה ...
המשך תשובה