שלום רב, במדידות האחרונות שהעיירה ביצעה, עליית הגג שמשמשת למחסן נוספה לחיוב הארנונה, משום שהוכפל המ"ר של הבית. רציתי לשאול האם עליית גג נחשב במ"ר לחישוב ארנונה?
יש לבחון האם הוראות צו הארנונה של הרשות הרלוונטית מאפשרות חיוב של עליית גג.
כעיקרון, חיוב ארנונה הינו לפי "מבחן השימוש" ולכן ככל ושטח זה בשימוש לאחסנה על פניו ניתן לחייבו בארנונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל נכס בבעלות אותו אדם ניתן לקבל פטור נכס ריק עד חצי שנה. הנכס צריך להיות ריק מאדם וחפץ- כלומר ללא ריהוט שאינו צמוד לקיר...
המשך תשובה