קיבלתי הודעה על היטל מים בסכום מאוד גבוה על תקופה של לפני שנתיים, וברצוני להגיש ערער הן על עצם החיוב והן על העובדה שקיבלתי עכשיו בפעם הראשונה הודעה על תשלום מלפני שנתיים. מה צריך לעשות? תודה
1. האם מדובר בהיטל מים (חיוב בגין בקשה להיתר/עבודות) או אגרה בגין צריכה שוטפת?
2. האם מדובר בחיוב שיצא מתאגיד מים וביוב או רשות מקומית ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון צריך לבדוק האם שולם בעבר עבור אותו נושא- למשל סלילת כבש או תיעול והאם נוספו שטחים לדירה מאז ששולמו. לכל רשות יש את חוקי העזר שלה לגבי ההיטלים וחשוב גם לבחון משפטית את נוסח חוק העזר. תקיפת הו...
המשך תשובה