בבעלותי דירה ברמת גן בקומה 3 ומעליה גג שרשום בטאבו על שמי. מדירתי אין יציאה לגג, היציאה לגג היא מחדר המדרגות בקומה 4. הגג מרוצף אך ריק לחלוטין ואינו בשימוש. במדידה שנערכה לאחרונה החשיבו לנו את הגג כ - 30% משטח הדירה לצורך תשלום ארנונה. האם דירה כזו נחשבת לדירת גג והחיוב הנוסף על הגג מוצדק?
באופן עקרוני גג לא מחויב בארנונה. ככל ונעשה בו שימוש (לא למטרת הצבת מנועי מזגן דודי שמש וכו') יכול והוא יהיה חייב בארנונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסעיף 3.17 לצו הארנונה של קרית מוצקין מופיעה הגדרה של יציע: ככל שמדובר בגלריה שטחה קטן מהשטח שמתחתיה ונמוכה מ-1.7 עליך לשלם רק על 50% מהשטח. אם מדובר על עליית גג אז אתה משלמים רק על שטח מעל 1.8- סע...
המשך תשובה