עיריית הוד השרון החלה במדידות בכל העיר (לטענתה כחלק מדרישות משרד הפנים). בעקבות מדידות אלו נמצאו המון חריגות (הרוב בעקבות "פרשנות מחודשת של הצו"\"טעות פקיד" של צו הארנונה של השטחים המשותפים) - נושא זה בהליך משפטי. העיריה חייבה רטרואקטיוית החל מחודש יולי 2015, הצווים החדשים הגיעו בינואר 2016. מדובר במאות\אלפי בתי אב. האם העיריה יכולה לגבות חצי שנה רטרואקטיבית, גם אם מדובר בטעות מדידה שלה?
מוטי שלום,
על דרך הכלל חיוב רטרואקטיבי אסור, ככל שהטעות לא נובעת ממעשה שעשה הדייר.
על פניו כאן הטעות כולה היא של העיריה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית איני מתמחה בתחום של היתר חורג אבל למירב ידיעתי עבודה מול מחשב ללא קבלת קהל אינה מצריכה שימוש חורג. ניתן לדרוש ארנונה עסקית גם במקרים שלא ניתן שימוש חורג אבל אם הנכס אינו מפורסם כמשרד שלך ואתה ...
המשך תשובה