לפני 4 שנים הרחבתי את הדירה שלי ואני משלם ארנונה לפי 70 מטר - 50 מ"ר דירה ועוד 20 מ"ר מרפסת. הבניין עומד לעבור תמ"א 38 והדירה הולכת לקבל עוד כ-5 מ"ר. כמה ארנונה אצטרך לשלם וממתי? האם רק לאחר סיום הבניה מחדש?
כן, רק ממועד סיום הבניה. יתכן ובסמוך לפני סיום הבניה העירייה תעשה מדידה עדכנית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אין קשר בין השטחים המוגדרים כשטחים עיקריים ושטחי עזר בהיתר הבניה לבין השטחים שיחוויבו בארנונה. 2. כל רשות עם ההגדרות שלה בצו הארנונה ויש רשויות שפוטרות מתשלום חניה למרות שהחניה כלולה בשטחי ההיתר. ...
המשך תשובה