לפני 4 שנים הרחבתי את הדירה שלי ואני משלם ארנונה לפי 70 מטר - 50 מ"ר דירה ועוד 20 מ"ר מרפסת. הבניין עומד לעבור תמ"א 38 והדירה הולכת לקבל עוד כ-5 מ"ר. כמה ארנונה אצטרך לשלם וממתי? האם רק לאחר סיום הבניה מחדש?
כן, רק ממועד סיום הבניה. יתכן ובסמוך לפני סיום הבניה העירייה תעשה מדידה עדכנית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש שוני בין צווי ארנונה של רשויות שונות. יש כאלו שגובות ארנונה על ממ"ד ולא משנה למה הוא משמש ויש כאלו שלא גובות על מרתף אם הוא משמש כמרתף ולא לצרכים אחרים. צריך לבדוק מה כתבו בצו הארנונה הספציפי שלכ...
המשך תשובה