שלום אני מתגוררת בטירה, העירייה שלחה לי הודעה שעשו לי מדידה חדשה (אבל לא הגיעו אליי מודדים) והוסיפו לי עוש שטח של 20 מ"ר לדירה כמובן שאני רוצה לערער מה אני צריכה לעשות?
ראשית מציע לבקש מהעירייה את תשריט המדידה עליו הסתמכו כשהגדילו את החיוב וכן ממה נובעת ההגדלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מדובר על הנחה שבחוק היבש לא נרשם האם יש מגבלת שטח לתת את ההנחה של 70%. יש רשויות שלא מגבילות שטח ויש רשויות שמגבילות והכל על פי צו הארנונה. לא רשמת את שם הרשות המקומית ויש לבדוק את צו הארנונה שלה ו...
המשך תשובה