הבנתי כי תביעה נגד רשות עירונית בנוגע לארנונה מתנהלת בבית דין לעינינים מנהליים האם כן? האם עסקינן בעתירה מינהלית או תובענה מינהלית ?השאלה נובעת מהשוני בסכום האגרה
צבי שלום
מדובר בעצירה מנהלית. כשתוקפים החלטה של וועדת ערר זה ערעור מנהלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה שלי מותנית במה שהיה רשום בהסכם שחתמתם למול המינהל ומה נרשם בהוראות המכרז. לפעמים החיבו הוא רק על שטח המגרש ולא על הבניה והרשות המקומית מחייבת בעת בקשה להיתר בניה רק עבור המבנה שעבורו הוגש היתר...
המשך תשובה