קניתי דירה על שמי ובה הוריי גרים איתי. אחד מהוריי נכה ומגיעה לו הנחת ארנונה. האם ניתן לקבל גם כיום הנחת ארנונה למרות שהוריי הם לא בעלי הדירה או שוכרים? הם גרים איתי והדירה בשבילם. המצב אבסורדי שכן אם צריך רק לפי שכירות אז אני צריך להוציא הסכם שכירות להורים שלי?
הזכאות להנחה מוענקת אכן לנכה בגין הדירה שבה הוא מתגורר, וזאת אם הוא ה"מחזיק" בדירה – דהיינו, הבעלים או השוכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בהמשך לפנייתך להלן מספר תשובות: 1. אכן ראיתי שהיה קיים חוק עזר תיעול שבוטל משנת 1995 אבל כרגע לא הצלחתי למצוא את הנוסח 2. השאלה מתי מהנדס העיר הכריז על עבודות תיעול ברחבי העיר- ניתן לבקש את...
המשך תשובה