שלום יש לי דוד הרירי שזקוק לעזרה העריה דורשת שהוא ישלם חוב ישן השאלה שלי האם יש אפשרות למחוק את החוב ולהתחיל לשלם כרגיל ואם הוא ימשיך לא לשלם מה יכולים לעשות לו ? מדובר באיש בן 70 ללא ילדים שמחזיק בנכס בלבד שבוא הוא גר תודה
שאול שלום,
אם לא ניסו לגבות את החוב במהלך כל התקופה יש סיכוי שבית המשפט יבטלו.
בנוסף אנא בדוק עבור דודך אם מגיעה לו הנחה מטעמי נכות או חוסר יכולת.
הסנקציה על אי תשלום היא עיקולים וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית שאלתך הינה בתחום מאוד רחב שאינו דווקא מתייחס לארנונה. פקודת העיריות שקיימת מאז השלטון העותמני חלה כל עוד לא שונה החוק ומדינת ישראל טורחת לאשר עדכונים ותיקונים לפקודת העיריות אך לא לחוקק חוק חד...
המשך תשובה