שלום רב, שני הורי נפטרו השנה. התגוררו 55 שנה ברמת גן. עדין לא מלאו 30 למות אמי. פנינו לעירייה בבקשה להקפאת תשלום הארנונה ל - 6 חודשים. נמסר לנו שניתן לקבל זאת בתנאי שהדירה ריקה לחלוטין מכל חפץ ולאחר שיאשר זאת פקח בודק. אין ביכולתנו הרגשית לבצע בשלב זה פינוי ופירוק הדירה מתכולתה . יחד עם זאת בצענו ניתוק מים, כבלים. יש ביכולתנו להמציא אישור /הצהרת עו"ד שהדירה ריקה מאדם ואינה בשימוש. איך ניתן לקבל למרות חוק העיריות את הפטור לאור האמור לעיל. תודה
שלום
הפטור לנכס ריק מותנה בכך שהנכס יהיה ריק לחלוטין מכל חפץ ואדם
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם אמך מקבלת גמלת סיעוד מביטוח לאומי ורשומה כתושבת הישוב אז ביטוח לאומי היה צריך להעביר רשימה מדי שנה לעירייה שהייתה אמור ליישם אתהנושא. אם הגמלה ניתנה רטרו אז אם אין חוב העיריה לא תיתן את ההנחה בגלל...
המשך תשובה