לאחרונה הוספנו קומה שניה לביתנו, באופן חוקי ומסודר. התעכבנו בדיווח על גודל מעודכן של הנכס לעיריה, ומבכוונתנו לעשות זאת בימים אלה. האם בעקבות הדיווח אנו עלולים להסתבך בתביעות וקנסות מצד העיריה? מהי הדרך המומלצת לטפל בעניין ל"מיזעור נזקים"?
שלום
בגין הגדלת שטח של דירה יש לדווח לרשות בזמן אמת על מנת שתתאים את גודל הנכס לצורכי ארנונה.
מעבר לכך, ככל שישנן פרטים נוספים אני ממליץ לפנות ליעוץ משפטי
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לגבי השאלה הראשונה- כמעט בכל עיר יש באתר הוועדה לתכנון ובניה את כל היתרי הבניה שניתנו על פני השנים. מוצאים לפי גוש חלקה או כתובת. שם ניתן לראות מתי בערך הסתיימה הבניה או תוספות הבניה. 2. מדיד...
המשך תשובה