מדובר בבניין חדש שאוכלס לפני כ 5 חודשים. נכון להיום עדיין לא נמסרו שטחים משותפים של הבניין לדיירים (לא תמו עבודות הקבלן על שטחים אלו). האם אי מסירת השטחים המשותפים מהווה עילה לקיזוז תשלום הארנונה בגין שטחים אלו (לדוגמה : לא ניתן להשתמש בחדר דיירים אך משולם בארנונה).
תומר שלום
לא הצגת את נתוני החיוב ועל כן איני יכול להשיבך
מכל מקום, במידה ואינך מחזיק בפועל בחלק מהשטחים או עושה בהם שימוש
אז ניתן לבחון העניין משפטית
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. קיימת זכאות לפטור מארנונה בגין נכס רי לשישה חודשים בלבד בחיי נכס בבעלות מסויימת 2. העיריה טוענת שהנחה ניתנה לעיזבון המנוחים ומשכך העובדה שהעיזבון חולק אינו מהווה הוכחה לשינוי בעלות יש היגיון בטענ...
המשך תשובה