האם עירייה יכולה להוציא שובר תשלום ארנונה לאחד היורשים בלבד שלטענתה נבחר באופן אקראי? האם יש אפשרות לחייב את העירייה לחלק את התשלום לארבעה שוברים בחלקים שווים עבור ארבעת היורשים? האם בדיני עיריות מתייחסים לסוגיה זו? תודה.
רמי שלום
ברמה העקרונית העיריה מוסמכת לפעול כנגד אחד היורשים
אך סוגיה זו מורכבת מדי בכדי לענות עליה באופן כללי.
אני ממליץ שתשקול קבלת יעוץ משפטי בכדי לבדוק בכלל האם יש להטיל
עליך את חובת התשלום ואם כן- באיזה שיעור.
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי, מגיע לאחיך הנחה אם הוא רשום כמחזיק (שוכר) או בעלים של נכס. לא ברור האם יש לו נכות של אובדן כושר עבודה שאז ההנחה יכולה להגיע ל-80% או נכות רפואית שאז ההנחה המקסימלית היא 40%. בכל מקרה אם שניכם מ...
המשך תשובה