שלום. אני נכנסת כעת לדירה עם עוד שני שותפים, אני ועוד אחת זכאיות עפ"י תלושי משכורת להנחה בארנונה ואילו השותף השלישי לא. במחלקת הגביה בעפולה אומרים לנו שאי אפשר להגיש את הזכאות להנחה בארנונה כך שתתחלק באופן יחסי בין השותפים, ייתכן דבר כזה ולא נוכל לקבל את ההנחה היחסית שלנו (80%) בגלל שלשותף השלישי אין זכאות?
לירז שלום
אכן בהחלט הרשות רשאית שלא להעניק ההנחה לחלק יחסי בנכס
מוצע שבעל ההנחה ירשם כמחזיק בנכס
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון הצמדה זה לא עונש ולכן חוקי לגבות ריבית פיגורים על חודשיים וחצי היא 1% ולא היו חייבים לגבות ממך. אבל מצד שני יכולת להגיע לעירייה ולשלם על חשבון מראש ללא החלפת מחזיקים, גם אם החשבון הגיע על ש...
המשך תשובה