שלום. אני נכנסת כעת לדירה עם עוד שני שותפים, אני ועוד אחת זכאיות עפ"י תלושי משכורת להנחה בארנונה ואילו השותף השלישי לא. במחלקת הגביה בעפולה אומרים לנו שאי אפשר להגיש את הזכאות להנחה בארנונה כך שתתחלק באופן יחסי בין השותפים, ייתכן דבר כזה ולא נוכל לקבל את ההנחה היחסית שלנו (80%) בגלל שלשותף השלישי אין זכאות?
לירז שלום
אכן בהחלט הרשות רשאית שלא להעניק ההנחה לחלק יחסי בנכס
מוצע שבעל ההנחה ירשם כמחזיק בנכס
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל רשות מקומית יש את השיטה שלה למדידה לצרכי ארנונה שבדרך כלל לא תואמת את היתר הבניה ולא בשל חריגות בניה. יש רשויות שכוללות כל מ"ר בםנים ובחוץ כולל כרכובים ויש רשויות שלא מדודות מבחוץ לא כוללות מרפסו...
המשך תשובה