לפני שלושה וחצי חודשים הגשתי בקשה להנחה בארנונה בפתח תקווה. משום מה עדיין לא קיבלתי תשובה ואני מפחדת שבינתיים אני צוברת חוב. כמה זמן אני אמורה להמתין ומה יקרה אם הבקשה לא תאושר בסופו של דבר?
ככל והבקשה הוגשה בגין שנת 2017 יתכן וזו הוגשה באיחור - צריך לבדוק את המועדים אצל עיריית פתח תקווה. אני מציע לך לגשת בדחיפות וללא כל דיחוי למחלקת הגביה ולברר שם את סטטוס הבקשה (יתכן אפילו שהיא אושרה וההנחה נזקפה בחשבון)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לערער כל שנה על חיוב ארנונה שגוי וכל שנה עומדת בפני עצמה. אבל- אם מדובר על מידע שהגיע אליך מאוחר וזו היתה הטעיה של הרשות המקומית. למשל אם מדובר על מדידה שגויה במודע שלא היה אפשר לעלות ע...
המשך תשובה