הי, אני רוצה להגיש תביעה על כפל חיובים בגין ארנונה, שכספי החוב כבר עוקלו באמצעות ההוצל"פ. אני רוצה להשיב אליי את הכספים. תודה לאיזה בית משפט עליי להגיש את התביעה.
אפרת שלום,
תביעה להחזר כספי ארנונה מתנהלת ככל תביע רגילה ותלוי בסכומים בהם מדובר. אם המדובר בתביעה עד סך 33800 ניתן להגישה כתביעה קטנה. אם התביע היא עד 2 וחצי מליון יש להגישה בבית משפט שלום ומעל לסך זה בבית משפט מחוזי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. פטור נכס ריק מקבלים רק פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות ורק למקסימום 6 חודשים. צריך להוכיח שהנכס ריק מכל חפץ או אדם ויכול להיכנס לתוקף רק לאחר הודעה של בעל הנכס. 2. נכס לא ראוי לשימוש- ניתן לקבל לשלש ...
המשך תשובה