גר בדירה נוכחית עם 70-80% הנחה נכה לערך, לשיפור הדירה וסיבות אחרות רכשתי דירה שנייה ובינתיים לא מכרתי הראשונה [מה שבינתיים גר] , השאלה האם מקבל גם על דירה השנייה הנחה בארנונה? ובמה תלוי שאלה שנייה, אם לא אצליח למכור את דירה הראשונה בפרק זמן 18 חודשים , אז אחזיק בשתי דירות , כמה אני צריך לשלם מס רכישה? 8% או חצי אחוז לפי הנחה נכה או פנסיונר?
הנחה ניתן לקבל רק על דירה אחת, בהתאם למה שתבקש מהעירייה (יכול שהעירייה תעמוד על כך שההנחה תינתן לדירה בה אתה מתגורר).
מס רכישה - אין לי כלים לענות לך, יש להפנות את השאלה בפורום המתאים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כל ועדת פשרות או מנגל הארנונה שאמור לתת המלצה זכאי לבצע חקירות ככל שאינו בטוח שהמידע שהועבר לועדה מלא או נכון לגמרי. בכל מקרה לפני שמבקרים בבית פרטי שפועל על פי שיטותיו ולכאורה לא מטעם הרשות המקומית...
המשך תשובה