שלום, מבקש להבין האם היטל ביוב נגזר מהסכום המלא של צריכת המים מבלי להתייחס לכמות המים לטובת השקיית הגינה?
אני מניח שהכוונה לאגרת ביוב ולא להיטל.
כעיקרון, ביחס לצרכן ביתי החיוב בגין שרותי המים והביוב יקבע לפי מלוא כמות המים שנצרכה, לרבות מים להשקיית גינות נוי פרטיות. פטור מרכיב שירותי ביוב ניתן לחקלאות ולגינון ציבורי וכן חלקית לתעשייה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל עיריה יש את הנוהלים שלה ואם הבקשה לא ממוסמכת או נראה שהדברים לא ברורים יכולים לקבוע איתך פגישה ולבדוק את הענין. לאו דווקא חקירה אבל ניתן לעשות חקירה כלכלית גם בלי להגיע אליך. בכל מקרה בדרך כלל מתא...
המשך תשובה