שלום, אני נכנסת לדירת שותפים בירושלים. שני השותפים שלי זכאים להנחה בגין השתכרות נמוכה (80%), ואילו אני לא. כיצד יתחלק התשלום ביננו, במידה והדירה רשומה על שם שלושתינו?
סשה שלום
באופן עקרוני הרשות יכולה להעניק ההנחה לכל אחד לפי זכאותו והשטח בו הוא מחזיק בפועל,בהנחה ואכן השטח מחולק בפנקסי העיריה בין שלושתכם.
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לערער כל שנה על חיוב ארנונה שגוי וכל שנה עומדת בפני עצמה. אבל- אם מדובר על מידע שהגיע אליך מאוחר וזו היתה הטעיה של הרשות המקומית. למשל אם מדובר על מדידה שגויה במודע שלא היה אפשר לעלות ע...
המשך תשובה