שלום רב, אני בעלת עסק ולפני שנה העברתי את ניהול העסק למרכז מסחרי באזור הרצליה. ידוע לי שמי ששכר את המקום לפניי שילם ארנונה מאוד נמוכה יחסית, אבל עכשיו העירייה קבעה שמדובר ב"משרד" ושינתה בהתאם את עלויות הארנונה. יש דרך להתנגד לשינוי הסיווג?
הארנונה נקבעת לפי השימוש בפועל של הנכס כך שאין רלוונטיות לשימוש או לתעריף בו חויב המחזיק הקודם (יצוין כי על פניו לא אמור להיות הבדל בארנונה בין חנות למשרד)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צר לי לשמוע על מצבכם בעיקרון ארנונה זה מס ואפילו אם לא מקבלים שום שירותים יש לשלם אותה. גם בגין עבודות הרכבת הקלה לקח המון זמן עד שעירית תל אביב קיבלה אישור להפחית לעסקים אחוז מסוים מגובה הארנונה. ...
המשך תשובה