שלום, האם בנתניה מחייבים על מחסן או על מחסן כביסה? אולי יש תעריף שונה? האם צריך שתקרת המחסן תהיה בגובה מסוים? במידה והתקרה היא באלכסון (מכיוון שזה ההמשך של גג הרעפים) ולכן חלק מהתקרה גבוהה, וחלק נמוכה. מה הדין במקרה כזה? תודה!
יצחק שלום
אתה מופנה להגדרה בצו הארנונה :
"בשטח היחידה נכלל כל שטח שבתוך יחידת הבנין, לרבות חדר
כניסה,פרוזדור, מטבח, הול, אמבטיה, מקלחת, שרותים, מחסן,
מרתף, יציע, גזוזטרא, קירות פנימיים וחיצוניים וכל שטח מקורה
אחר."
בברכה,
רונן צרפתי , עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. לא הבנתי האם בעבר שול היטל/דמי השתתפות כל הם בגין סלילת כביש ב. אם שולם בעבר אז לא ניתן לדרוש כיום אבל אם לא שולם כלום ונסלל בעבר אז לא משנה שכיום היה רק ציפוי אספלט ג. בד"כ בגין קרקע חקלאית לא ד...
המשך תשובה