ביצעו מהעירייה מדידה מחדש לכל הבתים ברחוב שלי, ונרשמה חריגה בדירה שלי של 38 מ"ר. בעקבות החריגה דורשים ממני לשלם ארנונה רטרואקטיבית שלוש שנים אחורה. האם זו דרישה הגיונית? האם אני יכול לערער עליה?
פרץ שלום,
אינני בוחן הגיון.על פניו דרישת תשלום רטרואקטיבית אינה כדין, אלא אם קיים אשם גם מצידך.
אינלך יכול לערער אך ביכולתך לעתור נגד הדרישה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין לו"ז לפרסום פרוטוקול ועדת ערר. השאלה היא כמה זמן נדרש לתקן ולערוך פרוטוקול .והאם זה וניין טכני אן סתם משיכת זמן מכוונת הכל תלוי בכח האדם שיש להם מהעירייה...
המשך תשובה