שלום לך, לפני שנה וחצי אמי ז"ל נפטרה והותירה אחריה בין היתר דירה בבעלותה. השבוע הגיע מכתב התראה על גביית היטל ביוב מלפני 10 שנים. האם ניתן לטעון לביטול החוב עקב התיישנות?
ככל והחיוב נדרש לראשונה לפני עשר שנים ומאז העירייה לא נקטה בהליכי גביה יש והזכות של העירייה לדרוש חיוב זה, התיישנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. כל מי שרשום כמחזיק בנכס ומחוייב בארנונה יכול להגיש השגה וערר לאל אישור מבעל הנכס. 2. בד"כ רשויות לא מאשרות קבלת השגה שהוגשה על ידי צד ג שאינו עורך דין אבל ייתכן ויאשרו קבלת השגה כזו. חובה להשיב תו...
המשך תשובה