שלום לך, לפני שנה וחצי אמי ז"ל נפטרה והותירה אחריה בין היתר דירה בבעלותה. השבוע הגיע מכתב התראה על גביית היטל ביוב מלפני 10 שנים. האם ניתן לטעון לביטול החוב עקב התיישנות?
ככל והחיוב נדרש לראשונה לפני עשר שנים ומאז העירייה לא נקטה בהליכי גביה יש והזכות של העירייה לדרוש חיוב זה, התיישנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אכן אין מגבלת זמן לדיונים בועדת ערר ואני נתקלית בזה לא פעם בקשר עם לקוחות שלי. כל שניתן זה לתזכר ת מזכירת הועדה 2. לגבי שנת 2024 או 2025, אם נקבע הסדר דיוני שכל החלטה של ועדת ערר תשליך גם על שנים...
המשך תשובה