רונן שלום, האם לדעתך ניתן לחייב מחסן בארנונה ע"י העירייה לאחר שלא חוייב במשך כמעט 50 שנה, לאור פס"ד בעניין הקפאת הארנונה (עיריית הרצליה). בברכה קובי
קובי שלום
זוהי שאלה מורכבת והתשובה בגינה תלויה במספר משתנים שלא הוצגו בפני.
ברמה העקרונית בלבד, בעקבות חוקי ההקפאה נפסק כי רשות לא תוכל לשנות סיווג של ארנונה כל עוד לא נעשה כל שינוי בשימוש באותו נכס. הרשות רשאית לתקן טעות (ככל מדובר בטעות) ולהתחיל לחייב בארנונה נכסים שלא חוייבו כלל בעבר.
אי לכך, אני ממליץ שתשקול קבלת ייעץ משפטי בעניין
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, סליחה על העיכוב המענה. שנית- חיוב רטרואקטיבי מקובל על בתי המשפט רק במקרה של חריגות בניה, אי מתן איושר של בעל הנכס להיכנס וולמדוד במשך זמן רק או שינוי בשימוש בנכס טעות מדידה- זו טעות שהרשות ע...
המשך תשובה