שלום, בחישוב הנחת ארנונה למגורים לפי מבחן הכנסה, כתוב בהגדרות ש"הכנסות שלא נלקחות בחשבון: מחצית מהכנסתם החודשית של ילדים שמתגוררים עם המחזיקים בנכס. לגבי ילד אחד בלבד, לא תובא בחשבון הכנסה חודשית עד 5,300 ₪" האם זה אומר שלילד, אחד אחרי שהורידו מהכנסתו 5300, אז ממה שנשאר לו לוקחים בחשבון 50%? או שלאחד מורידים רק 5300 ולאחרים מורידים רק 50% ? המילים אחרות, אם יש רק ילד אחד בבית שהכנסתו מעל 5300 מה נלקח בחשבון בתוך הכנסתו? תודה
קשה להבין מהציטוטים שהובאו ונראה כי הכוונה שאם ההכנסה של הילד היא עד 5,300 ש"ח היא תילקח במסגרת החישוב - ממקום של הטבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. קודם כל המקסימום שאפשר לתבוע החזר הוא 7 שנים וגם העירייה הייהת יכולה לתבוע 7 שנים אלאחור. 2. אבל נשאלת השאלה למה היה חיוב ביתר והאם יכולתם לגלות את זה בעצמכם או שיש אשם תורם לעירייה. כי אם יכולתם...
המשך תשובה