יש נכס שעבר אלי בירושה לפני שנתיים. הסתבר לי שיש שם חוב של 12 שנים של ארנונה..אין לי כסף לשלם את כל הכסף הזה. אמרו לי שיש התיישנות על חוב כזה, זה נכון? ככה החוק אומר? אם כן אז על כמה שנים? ואם לא - איך אני יכול לשכנע את העירייה לוותר לי? אין לי כסף לממן מומחה. תודה.
יהודה שלום
אכן בהחלט ניתן יהיה לטעון להתיישנות על חלק מהתקופה אך העניין מצריך קבלת עובדות נוספות לגבי אופן פעילות הרשות לגביית החוב מבעלי הנכס שנפטרו.
ממליץ על קבלת יעוץ משפטי
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לכל רשות מקומית יש הוראות כיצד להתייחס לנכס שטוענים לגביו שלא ראוי לשימוש. 2. בעיקרון צריך לדווח לרשות שהנכס בשיפוץ שלא מאפשר שימוש ואז שולחים פקח לבדיקה. 3. אין זיכוי לאחור לפני שהודעת 4. מוצע ...
המשך תשובה