אני מוכר את דירתי. ואחד האישורים הנדרשים הוא אישור העברת בעלות בעירית ירושלים. העיריה ביקשה שאשלם ארנונה עד סוף השנה. לי אין חובות עד יום המסירה. למה צריך לשלם משהו עתידי, מעבר ליום המסירה? האם דרישת עירית ירושלים חוקית?
עופר שלום
הנך רשאי לפנות אליי עם דרישתה של העירייה בכתב-לצורך בדיקה
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן לצרכי קבלת הנחה בשל הכנסה נמוכה מבקשים בעיריות את ההכנסות בשלושת החודשים האחרונים של כל שנה קלנדרית. לכן ייתכן כי שאלתך בסוף הפניה תפתור את הבעיה ובתנאי שהכסף לא יועבר בחודשים 10-12 בכל שנה....
המשך תשובה