שלום, נודע לנו עכשיו כי מאז שתאגיד המים ביצע עדכון מונים בבניין (לפני כשנה וחצי) הוצלבו המונים של דירתנו ודירת השכנה וכך במהלך שנה וחצי אנחנו שילמנו פחות והשכנה יותר. שאלתי היא כזאת- כאשר יחייבו אותי בהפרש האם מותר להם לחייב אותי ריבית והצמדה? האם אני חייבת לשלם את כל הסכום בבת אחת? הרי זו טעות שלהם. בנוסף החשבון שלנו מעודכן על 4 נפשות ושל השכנה על 2-כך שהסכום שהיא שלמה עבור הצריכה שלנו גבוה יותר ממה שאנחנו אמורים לשלם. איך אפשר לוודא שהחישוב שלהם נכון והוגן? מיותר לציין שאני לא סומכת על תאגיד המים בעניין... תודה
ריי שלום
מאחר והפורום עניינו בעיקרו בנושא ארנונה
אני ממליץ שתפנה לתאגיד המים ותפרט את כל הנימוקים .
במידה ולא יקבלו הטענות תשקול קבלת יעוץ משפטי.
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית חשוב לדעת שאין קשר בין השטח הרשום בטאבו לבין השטח המחוייב בארנונה. בצו הארנונה של עיריתתל אביב ניתן להתייחס לגג כגג ואז מחייבים רק שטח בהיקף של30% משטח הנכס עצמו ולחילופין יש מקרים בהם הגג מןגד...
המשך תשובה