שלום רב, יש לי חניה מקורה שיש בה ארונות מים וגז של כל הבניין. ולכן גם איני יכול לשים שם שער חשמלי מתרומם כי הדיירים צריכים את הגישה לארונות הנ"ל. רציתי לדעת האם אוכל לבקש פטור או הנחה בארנונה בגלל זה או לא, אם כן אשמח לתשובה בכתב כדי שאוכל להציג להם. בתודה מראש
החבות בארנונה הינה של המחזיק בנכס.
יש לבחון את הגדרות צו הארנונה של הרשות בה הינך גר, ככל ומדובר בשטח משותף בבניין מגורים ישנה סבירות גבוהה לביטול את החיוב בגינו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אתם צריכים להודיע לרשותה מקומית על השיפוץ העתידי ועל זה שלא יגור אף אחד בבית. תצטרכו להוכיח שאכן המקום לא ראוי לשימוש- למשל החלפת אינסטלציה, חדרי שירותים, מטבח, שינוי חשמל או הריסת קירות. מ...
המשך תשובה