שלום באיזור שאני גר מארגנים מרד מיסים ולא מוכנים לשלם ארנונה עד שראש העיר לא יתחיל לשקם את השכונה שאלתי האם מארגני המחאה חשופים לתביעות מצד העירייה ?
פיני שלום,
על פניו לא מוצא עילה כלפי המארגנים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן בניין שנוספה לו תוספת אז בנייתו לא הסתיימה בשנת 1990 אבל השאלה האם לכל הבנין נוספה תוספת או שופץ כל הבנין או שרק נוסף חדר ולא היה שום שינוי בשאר הבנין. אם לא היה שום שינוי מומלץ להגיש השגה בעילה ...
המשך תשובה