שלום, יש לי נכס שמשמש לעסק בקומת קרקע של בניין . החלק שמתחת למדרגות בקומת קרקע של הבניין מחובר לנכס שלי . העירייה מחייבת אותי בארנונה על החלק הזה (6 מ"ר ) השאלה היא: 1. האם חוקית לגבות ארנונה על חלק זה של המבנה ? 2.מדובר על חדרון עם תקרה נמוכה מאד ומשופעת לאורכו (כאמור מתחת למדרגות ) האם אינו פטור מארנונה? תודה רבה
אילן שלום
חסרים לי נתונים רבים על מנת להשיבך.
באיזה רשות מדובר
מה גובה בחדרון
אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה שלי מותנית במה שהיה רשום בהסכם שחתמתם למול המינהל ומה נרשם בהוראות המכרז. לפעמים החיבו הוא רק על שטח המגרש ולא על הבניה והרשות המקומית מחייבת בעת בקשה להיתר בניה רק עבור המבנה שעבורו הוגש היתר...
המשך תשובה