על שם מי יישלחו חשבונות ארנונה לגבי דירה בה אני גרה בדיור מוגן, כאשר מוסכם ביני ובין הבעלים שהם ישלמו אותה? אציין ששמי נרשם (ע"י הבעלים) כמחזיקת הדירה. שנית, אם יישלחו על שמי, כיצד ישולמו ע"י הבעלים? רחלי
יש וניתן לראות במחזיק בדירה בדיור מוגן כחייב בארנונה (זה נועד בעיקר לנצל את ההטבות למאפייני האוכלוסייה שגרה שם). ההסכמה שלך עם הבעלים היא חוזית ובכדי לקיים אותה הבעלים יכולים לפעול בשני אופנים - לקבל לידיהם את שוברי הארנונה ולגשת לשלם (אין בעיה טכנית לשלם ארנונה עם שיק של מישהו אחר) או לשלם לך ישירות את הסכומים ששילמת לעירייה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית חשוב לדעת שאין קשר בין השטח הרשום בטאבו לבין השטח המחוייב בארנונה. בצו הארנונה של עיריתתל אביב ניתן להתייחס לגג כגג ואז מחייבים רק שטח בהיקף של30% משטח הנכס עצמו ולחילופין יש מקרים בהם הגג מןגד...
המשך תשובה